namioty-reklamoweRola namiotów reklamowych już dawno nie polega jedynie na ochronie potencjalnych klientów znajdujących się przy stanowisku przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi takimi jak deszcz czy słońce. Te pawilony to świetne narzędzia marketingowe, które pomagają w ciekawym zaaranżowaniu każdej przestrzeni i sprawiają, że dane stanowisko wyróżnia się na tle konkurencji. Co ciekawe, takie namioty mogą występować w różnych formach i odpowiadać na różne potrzeby. Sprawdź, który z nich najlepiej wpisze się w Twoje.

Namiot reklamowy — zalety, które Cię przekonają

Namioty reklamowe to prawdziwe "must-have" dla aktywnych uczestników wydarzeń plenerowych. Bez względu na rodzaj wydarzenia, czy to zawody sportowe, koncerty, targi branżowe czy eventy dla dzieci, namioty reklamowe mają wiele do zaoferowania. Przede wszystkim jest to sposób na subtelne, ale efektywne promowanie swojej firmy. Możesz potraktować go jako swój znak rozpoznawczy, który pomoże klientom odnaleźć Twoje stanowisku w gąszczu innych. Dodatkowo stanowi on także ochronę przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi zarówno dla pracownika jak i osób, które odwiedzą stanowisko.

Namioty ekspresowe

To jedne z najbardziej popularnych i najczęściej wybieranych namiotów. Namioty ekspresowe mają sporo zalet i właśnie dlatego doceniane są przez klientów. Przede wszystkim tego typu namioty błyskawicznie się rozkłada, a wszystko za sprawą prostej konstrukcji stelażowej. Ich zaletą jest także uniwersalność - w zależności od potrzeb mogą pełnić rolę stanowiska na imprezie plenerowej czy reklamy na wydarzeniu, a nawet stanowić zabezpieczenie przed deszczem miejsca przeznaczonego na wypoczynek. Ich uniwersalność polega także na możliwości dostosowania zabudowy. W zależności od potrzeb może być to sam dach lub pawilon z bocznymi ściankami, a nawet całkowicie zabudowany namiot.

Namioty handlowe - gastronomiczne

Jeśli prowadzisz restaurację, kawiarnię lub food truck, namiot gastronomiczny namiot handlowy może być doskonałym narzędziem do przyciągnięcia klientów na różnych imprezach plenerowych, festiwalach czy wydarzeniach sportowych. Personalizacja namiotu gastronomicznego z logo i menu firmy może zwiększyć rozpoznawalność marki i przyciągnąć większą liczbę klientów.

Namioty ogrodowe

Letni ogródek to miejsce, z którego chętnie korzystają goście restauracji, baru czy kawiarni. Możliwość spędzenia czasu na świeżym powietrzu w towarzystwie bliskich osób przy dobrym jedzeniu czy piciu to coś, co przyciąga klientów i sprawia, że chętnie korzystają z takiej lokalizacji. Jednak często piękne plany psuje pogoda i wymusza nieoczekiwaną zmianę scenariusza imprezy. Ten problem jednak można skutecznie rozwiązać - wystarczy zadaszenie rozłożone nad strefą ogrodową, aby deszcz nie zakończył imprezy. Dzięki temu goście będą mogli swobodnie korzystać ze strefy zewnętrznej i nie będą musieli zrywać się, kiedy zacznie padać deszcz. Dodatkowa reklama na namiocie ogrodowym sprawi, że lokal zyska wyjątkowy klimat i znak rozpoznawalny, który przyciągnie jeszcze więcej gości.